خرید بهترین مارک های پنکه
نوشته شده توسط : درسا حسینی

امروزه با توجه به گرم شدن هوا وجود یک عدد دستگاه پنکه در هر خانه ای نیازی ضروری است. اگر قصد خرید دستگاه های پنکه را داردی ، در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین نرد های پنکه ی موجود در بازار ایران بپردازیم و آن ها را برای خرید بررسی بکینم. در ادامه همچنین به ویژگی هایی همچون کیفیت ، گارانتی وخدمات پس از فروش ، قیمت و... این برند می پردازیم و آن را برای خرید بررسی می کنیم. در ادامه همچنین قصد داریم به بررسی پنکه ی برند هایی همچون پارس خرز ، بوش ،  فلر و... می پردازیم و آن ها را برای خرید بررسی می کنیم تا شما با شناخت بیش تر این برند ها با خیال راحت ری خرید خودتان را انجام بدهید و آن ها را خریداری بکنید. در ادامه بیش تر هماره من باشید


چگونه بهترین پنکه را انتخاب کنیم؟


همانطور که در بالا گفتیم پنکه‌ها مدل‌های مختلفی دارند بنابراین لازم است قبل از خرید انواع مدل‌ها را بررسی و براساس نیاز خود محصولی ایده‌آل انتخاب کنید.

 

پنکه رومیزی


این مدل پنکه همانطور که از اسمش نیز پیداست بر روی میز قرار می‌گیرد و با با حرکات نوسانی محیط اطراف را خنک می‌کند. به طور معمول می‌توانید ارتفاع این محصولات را تنظیم کنید. پنکه رومیزی قیمت مقرون به صرفه ای دارد اما قدرت آن نسبت به مدل‌های دیگر کمتر است.

 

پنکه ایستاده


یکی از بهترین مدل‌های پنکه برای خنک کردن محیط اطراف است. این محصولات قدرت بیشتر، تنظیمات بهتر و ارتفاع مناسب‌تری دارند. همچنین پوشش دهی آن‌ها برای خنک کردن محیط بسیار بیشتر از مدل قبلی است.

پنکه برجی


این محصول برای خنک کردن محیط‌های کوچک کاربرد دارد و با نوسان‌های مختلف محیط اطراف را خنک می‌کند.

چه زمانی می‌خواهید از پنکه ایستاد یا رومیزی خود استفاده کنید؟
نکته مهمی که برای خرید این محصولات باید در نظر بگیری زمانی است که قصد دارید از پنکه استفاده کنید. آیا می‌خواهید در طول شب پنکه به طور مداوم کار کند؟ اگر جواب منفی است به دنبال محصولی با قابلیت تایمر باشید. در این صورت می‌توانید زمان خاموش یا روشن شدن دستگاه را کنترل کرده و در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

میزان صدای پنکه چقدر باشد؟


از دیگر مسائل مهمی که برای خرید بهترین پنکه ایستاده یا رومیزی باید در نظر بگیرید، میزان صدای آن است. اگر سر و صدای پنکه برای شما آزاردهنده است با صرف هزینه بیشتر می‌توانید محصولاتی را انتخاب کنید که صدای کمتری داشته باشند. نور صفحه نمایش دستگاه نیز از دیگر مشکلاتی است که هنگام خوابیدن ممکن است برای شما آزاردهنده باشد. بنابراین به دنبال محصولی باشید که صفحه نمایش آن به طور خودکار در شب خاموش شود.

 

بهترین پنکه رومیزی پارس خزر مدل ۳۰۱۰

پنکه رومیزی پارس خزر مدل ۳۰۱۰ به شکلی کلاسیک طراحی شده و دارای چهار پره بزرگ و صفحه شبکه میله‌ای است. پارس خزر برای نشان دادن سرعت پنکه رومیزی از نمایشگری کوچک استفاده کرده است. همچنین مجهز بودن موتور به فیوز حرارتی از آسیب دیدن آن در اثر استفاده ی مکرر جلوگیری می کند.

پنکه سه منظوره ویداس مدل VIR-8033

پنکه سه منظوره ویداس مدل VIR-803 با قابلیت قرارگیری در سه حالت ایستاده، رومیزی و دیواری که می تواند در جاهای گوناگون مورد استفاده قرار گیرد. این محصول می تواند به کمک حالت اتوماتیک با تغییر سرعت پنکه، حالت نسیمی ایجاد کند. قابلیت تنظیم ارتفاع در حالت ایستاده یکی دیگر از ویژگی های این بهترین پنکه ی رومیزی خواهد بود.

 

کلام آخر


در این مطلب با مشخصات پنکه سقفی خوب و یا هر مدل دیگری آشنا شدید. لیست تهیه شده با توجه به نظرات کاربران گردآوری شده است که در صورت تجربه استفاده از هر کدام مدل های زیر می توانید تجربیات خود را با ما در این صفحه به اشتراک بگذارید اما توجه داشته باشید که در نهایت تصمیم گیرنده خود شما هستید. در مطلب راهنمای خرید پنکه تنها به دنبال هدایت مشتری برای پاسخ به سوالاتی هستیم که ذهن آن ها را درگیر کرده است و به اکثر آن ها مانند پنکه سانی خوبه؟ و بهترین پنکه های بازار کدامند؟ یا پنکه چه مارکی بخرم ؟ اشاره کرد.





:: برچسب‌ها: خرید بهترین مارک های پنکه ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: